.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
500 میلیارد ريال برای تقویت زیرساخت های حمل و نقل مازندران

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت: از محل صرفه جویی سوخت، 50 میلیارد تومان اعتبار برای تقویت زیرساخت های بخش حمل و نقل در استان اختصاص یافت.
سید عیسی هاشمی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این اعتبار جهت تسریع و پیشرفت در عملیات اجرایی پروژه های راهسازی و در حال ساخت استان هزینه می شود.

وی خاطر نشان کرد: توسعه حمل و نقل، ارتقاء حمل و نقل هوایی و تجهیز سیستم راهداری هوایی فرودگاه بین المللی ساری و نیز افزایش پروازهای داخلی و خارجی استان از محل این اعتبار قابل تسریع و اجرا خواهد بود.

معاون عمرانی استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تجهیز ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازتدران از اتمام کنارگذرهای شهرستان های ساری و تنکابن تا پایان سال جاری خبر داد.

هاشمی حیدری با بیان اینکه مقدمات ساخت اسکله در بنادر شمالی برای تخلیه و بارگیری کشتی هایی با ظرفیت 12 هزار تن در سفر وزیر راه و ترابری به استان مصوب شده است یادآور شد: احداث پایانه حمل و نقل جاده ای در بندر امیر آباد با اعتباراتی سرعت می گیرد.

این مسئول استان با اعلام مشارکت بخش خصوصی برای تسریع در ساخت و توسعه زیرساخت های استان افزود: با توجه به مشکلات ترافیکی در مدخل ورودی تهران - فیروزکوه - قائم شهر پیشنهاد شد از محل اعتبارات پیش بینی شده عملیات راهسازی منطقه هفت تن قائم شهر به نکا اجرایی شود.

وی خواستار توجه بیشتر وزارت راه و ترابری نسبت به صنعت حمل و نقل مازندران دربرنامه پنج ساله پنجم شد و گفت: به دلیل محدودیت های ترافیک پذیری و ظرفیت های محدود در زیرساخت های بخش های مختلف حمل و نقل در استان باید توجه بیشتری به راههای استان شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.